2014-04-13

Daily Miata

Web 2.0 laikai jau senokai čia, o aš vis dar neturiu savo kampo internete, kur galėčiau pasauliui skelbt, ką mačiau, girdėjau ar pagalvojau? Klaida, ne kitaip. Reikia ištaisyti.

Apie Jorkšyro terjeriukus ir jų vėmuliukus nerašysiu, tad tikiuosi, kad A.U. & Co. manęs necituos. O jei cituos, tai, po velnių, ką nors sugalvosim :)

Rašysiu apie savo Daily Drive, tą baltą roadster'į, kurį kasdien galima pamatyti Vilniaus ir ne tik gatvėse. Ir ne tik apie patį automobilį - taip pat apie filosofiją, kuria vadovaujantis jis yra tokiu, kokiu yra, ir bus toks, kokiu padarysiu. Apie "One car to do it ALL".
Kažkada nieko neįtariantys facebook draugai pasidalino vaizdo įrašu, kuris suteikė pavadinimą tam, ką turėjau savo galvoje: 


Pažiūrėjau.. ir supratau, kad Miatos laukia panaši ateitis. Aš esu per daug nekantrus, kad galėčiau laukti neprognozuojamą skaičių metų, kol automobilis taps arba raketa, arba nepabaigtu projektu rūdžių krūvoje. Man jo reikia šiandien ir, net jei galėčiau rinktis, ar keliauti į darbą patogiu sedanu, tegu ir greitu, ar roadster'iu barškančiomis plastmasėmis, vis tiek rinkčiausi roadster'į. Tad kam man "kasdienis automobilis", jei aš juo nevažinėsiu? Ir kas iš tiesų turi tilpti į tą "kasdienio automobilio" sąvoką? Žiūrėdamas šį filmuką sudėliojau viską į vietas.

Kasdienis automobilis yra tas, kuriuo tu važiuoji į darbą, parduotuvę, tėviškę. Juo važiuoji į garažą. Juo kasdien pasimėgauji kuriame nors rūgščiai slidžiame posūkyje. Šiame automobilyje šlifuoji trajektorijas paprasčiausiame maršrute į darbą. Jame kartais nuspaudi akseleratorių iki dugno be jokios priežasties ir stabdai kuo įmanoma vėliau, downshift'indamas su heel & toe. Į jį sėdi savaitgalio rytais po 3 valandų miego nakties ir važiuoji į varžybas ar treniruotes. Kasdieniu automobiliu tu darai viską, kas tik šauna į galvą. Viską.

Nuo tada Miata tapo mano "daily drive" - kasdieniu automobiliu, kuriuo važinėju, kaip jau supratote, kasdien ir visur.

Tad štai, pristatau tinklaraštį, kuris taip ir vadinsis - Daily Drive. Ir rasti jį, kadangi mano daily automobilis yra Miata, galima bus adresu dailymiata.blogspot.com .

Kaip ten sako populiarūs bičai iš TV dėžių? Stay tuned!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą