What's done:
Engine:
- Modified K24A3 ~170-180kw
- Type-R intake camshaft
- 45ºC VTC (limited to 35ºC for safety)
- ported head
- valve job + backcut
- RBC intake manifold + enlarged plenum
- 70mm throttle body
- K20 oil pump to allow for higher RPMs
- 7800 rpm rev limiter, lower for "safety"
- lightweight aluminium pulleys
- Carcepts fuel rail
- AEM fuel pressure regulator & FP gauge
- Custom tubular subframe
- Hondata KPro ECU (very likely to be replaced by Link G4+ Storm ECU)
- Soon: Some 440 or 550cc injectors
- Custom exhaust manifold: 4/2/1 equal length, 46mm 1st runners, 56mm 2nd runners, 73mm exhaust. 304 steel, purge welded using niobium filler.
- Thick aluminium radiator.
- Hondata gasket for intake manifold
- Oil cooler: Mocal thermostatic sandwich plate and 25 rows cooler.
- Oil catch can.
- Cone air filter
- 6 speed gearbox mated with K series bellhousing to avoid adapter plates. Standard miata clutch disc.
- K series flywheel & pressure plate.
- Subaru Forester throw out bearing
- Torsen LSD
- Strongflex polyurethane differential bushings
- Custom capralone racing engine mounts (to be replaced by something softer)
Suspension:
- MeisterR Zeta-R coilovers (front: 10 kg/mm, rear: 6 kg/mm)
- H&R 25mm hubcentric spacers.
- Enkei J Speed R15 8J ET25 (6,5 kg / pc.) - for race
- ATC DTC R17 7,5J ET39 (7,5kg / pc.) - for practice
- Kumho Ecsta V70A R15 225/50 50tw (K21) semi-slick tires for time attack
- Interstate DNRT Race R17 225/45 80tw semi-slick tires for practice and testing
- Toyo Proxes T1R for daily use.
- Strongflex polyurethane bushings everywhere.
- Adjustable front sway bar.
- Non-powered steering rack (soon to be repowered)
Brakes:
- Ferodo DS3000 brake pads in front
- EBC Yellowstuff brake pads in rear (www.adparts.lv)
- HEL Motorsports brake lines
- Rebuilt brake calipers + new rotors (before every season)
- Motul 300+ DOT 4 brake fluid
- Stiffened brake pedal
- Brake cooling ducts from NB FL fog light openings
- Brake cylinder stopper
Interior:
- Innovate MTX-L Wideband O2 sensor
- Depo Racing PEAK gauges (Oil pressure, Oil temperature, Water temperature)
- Custom rollbar (50garage)
- Nardi steering wheel
- RS fire extinguisher bracket
- Recaro Profi SPG XL x 2
- Sabelt 3" 6 point harness
- Feels style side skirts
- JDM Sun hardtop
- Rear bumper cutout
- Origin GT 3D Wing
- NB FL front conversion (bumper and blackened headlights)
- TODO: engine under tray, real-deal splitter
Mazda Miata 2000 (daily)
What's done:
Engine:
- 1.8 DOHC 103kw - bone stock. Runs.
- IL Motorsports header and 60,3 mm straight exhaust using Magnaflow resonator and backbox. I can
barelyhear myself thinking again! - Exhintake mod. Use what you can.
- Squaretop manifold. Spongebob would be proud.
- carbonmiata.com silicone heater hoses.
- PTFE 4mm gasket for intake manifold. Stay cool.
- PTFE 4mm gasket for throttle body. Look cool, no more TB coolant flow.
- Removed charcoal canister & ancillaries. Save space.
- Removed EGR & ancillaries. More space, less nonsense.
- Coolant reroute. Cool!
Transmission:
Brakes:- Flywheel custom-modified for maximum pressure plate pressure. Much more clutch grip.
- Torsen LSD. Go sideways!
- Strongflex polyurethane differential bushings. Keep strong.
Suspension:
- Strongflex polyurethane bushings everywhere. Flex strong.
- Shortened springs. Angle grinder FTW.
- Brake cylinder stopper. Move brakes, not firewall.
Exterior:
- Rear bumper cutout. Less parachute.
super blogas, teisingi modai, ir pats galvoju o kam man daug arkliu ir 1350kg...
AtsakytiPanaikintituriu klausima, po visu siu modu, ir daug ratu prasuktu - ar smarkiai norisi daugiau galios? kalbu ne apie slalomus bet apie kacergine ir kitas trasas. Klausiu nes paciam pakankamai aktualu ir yra minciu sokt i mx5/mr2 mk3.
O. Kažkaip buvau praleidęs klausimą.
PanaikintiTaip, galios Kačerginėje ir kitur, kur trasos yra greitesnės, trūko. Tiesą sakant, ne tiek trūktų, jei trasų schemos leistų didesnį vidutinį greitį (greitesni chicane, mažiau arba iš viso 0 tiesiųjų).
Šitam automobiliui reikia kokių 180 atmosferinių arklių ir jis jau būtų greitas. O 200+ arklių jau yra dauuuuug :)
Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
AtsakytiPanaikintiPasiekite jį šiais kontaktais!
„WhatsApp“: +2348122948392
Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com
Ar jūs ieškote taikos savo pasaulyje, ar pavargote išgyventi savo santuokos traumas ar kenčiate nuo sveikatos problemų, daktaras Egwali yra čia, kad padėtų į jūsų gyvenimą sugrąžinti taiką ir laimę. Šiandien pasikalbėkite su gydytoju Egwali ir būkite tikri, kad viskas bus gerai. „WhatsApp“+2348122948392/https: //www.facebook.com/Dr-Egwali-HerbalSpell-Home-104943231946675/
AtsakytiPanaikinti