2019-05-02

No pain - no gain!

Oi, ta nostalgija

Aš juk turėjau blog'ą.

Vieną vakarą, kai visai baigėsi jėgos sukt varžtą dirbtuvėse, dienos buvo užimtos darbais, o laisvalaikio prioritetu jau seniai buvo tapę vaikai, prisiminiau - juk kažkada dar turėjau laiko savo prisigalvojimus užrašyti.

Prisipyliau bokalą uždrausto gėrimo, pasipjausčiau Fuet, ir sėdau skaityti. Pradėjau vėlai, bet paskutinį straipsnį perskaičiau iš viso gal tik 4 ryto. Žiauriai kietas dalykas yra skaityt savo rašytą blog'ą - prisimeni, iš naujo pergyveni tuos įspūdžius, kuriuos paskui aprašei. Pagalvojau - gal reiktų sau padovanoti daugiau to ateityje? Juolab, beskaitant vis labiau apėmė jausmas, kad kuo būna sunkiau, tuo po to tampa geriau.

Sunku buvo Estijoje 2016 metais, lūžo daug dalykų, bet mums pavyko pasiekti rezultatus ir jie, matyt, nedžiugintų taip labai, jei niekas nebūtų lūžę ir tuos puikius boksus būtume naudoję tik automobiliui sandėliuot tarp važiavimų.

Taigi:


2016

2016-ieji man buvo pergalės įgyvendimo metai. Kažkada esu daręs varžovų progreso analizę ir išvada buvo paprasta - kasmet varžovai pagreitėja 2 sekundėmis. 2015 pabaigoje susikroviau K series swap'ą į savo Miatą, ir tai buvo vienas geriausių mano sprendimų - jis atnešė konkurencingumo rezervą bent porai metų. Taigi, 2016 metus važiavau naudodamas, iš esmės, viską, ką sumeistravo Utenos Termodinamika, mokiausi valdyti daugiau galios turinčią nervingą platformą, tvarkiau vieną po kito išlendančias mažas smulkmenas, kurios keldavo dideles problemas.

Per šiuos metus pavyko užkopti ant podiumo kiekviename etape - ir nugalėti metinėje įskaitoje. Pagaliau visos investicijos, skirtas laikas pradėjo atsipirkti. Tačiau niekada negalima nuvertinti varžovų - jie tobulėjo ir ruošėsi rimtai pakovoti.

2017

Jei 2016 pergalę įgyvendinome, tai 2017 metais mes ją įtvirtinome. Varžovai po žiemos buvo dar greitesni, o Miata artėjo prie savo galimybių rezervo ribos. Kadangi aš pats nebepajėgiau skirti tiek laiko važiavimui, bendras mano ir automobilio rezultatas gerėjo labai nedaug, tad varžovai ėmė ne tik kvėpuoti į nugarą, bet ir kartais aplenkti.



Sezoną laimėti vis tiek pavyko dėl stabiliai gerų rezultatų, gero planavimo ir absoliutaus užsispyrimo nepasiduoti jokioms problemoms, tačiau to kaina buvo ir aukštesnė rizika trasoje - kuo arčiau ribos važiuoji, tuo daugiau šansų, kad suklysi.

Na, ir tas nelemtas klausimas "kada lankai". Na kada kada... laikas jau jiems - namie krykštaun vaikai, time attack čempionatas laimėtas du kartus. Reikia pradėt lenktyniauti dėl pozicijos.


2018 

Prieš žiemą sau pasakiau - buvo dveji intensyvūs metai. Mažai miego, daug naktų iki ryto dirbtuvėse, krūva išlaidų ir dėl to reikalingų kompromisų, kurių normalūs žmonės paprastai nedaro. Tegu tai būna pertraukos metai, per kuriuos pasigaminsiu lenktyninį automobilį kovai dėl pozicijos. Na, o iš sutaupyto biudžeto pirksim šeimyniškus automobilius! Ką prieš Naujuosius ir padarėme.

Tačiau, kaip sako Čerčilis, kovos planas galioja tik iki pirmo šūvio. Pavasariop paskambino Bilinskas ir kažkaip užmotyvavo lenktynėse dalyvauti jau 2018 metais. Jei labai nori - tai galima, sako liaudies išmintis. Ir tikrai galima :) Išsiunčiau automobilį lankų pas Lionę į Kauną, ir, likus gal trims, o gal ir mažiau savaičių iki pirmųjų varžybų, parsivežiau.

Iki tol nenutuokiau, kiek kainuoja automobilio paruošimas, kad atitiktų žiedinių lenktynių techninį reglamentą. Bet sužinojau :) teko įsiręžt taip, kaip dar nebuvau įsiręžęs, ir dar pasitelkti draugų pagalbą - kas paskolino rankas, o kas padėjo daiktais. Žiauriai didelis dėkui Andriui Ramanauskui, Vytui Bilinskui, Arnui Dyburiui, Lukui Staškūnui ir Pauliui Bulavui. Nebūčiau be šitų žmonių išvažiavęs į pirmą etapą :)



Juokai juokais, bet paskutiniai darbai prie automobilio vyko jau prasidėjus kvalifikacijai - orinome stabdžius. Iki galo nė nepavyko nuorinti - pritrūkom laiko :) Tačiau kvalifikacija parodė, jog automobilis kažkokių bėdų lyg ir neturi. Taip ir buvo - pavyko visą sezoną pravažiuoti be jokio sustojimo varžybose.

Be jokio sustojimo dėl techninių problemų. Iš 6 startų (du startai per etapą) pavyko finišuoti tik 4 - dusyk stipriai strigau už trasos ribų dėl "išorinių priežasčių" :) 





2018-eji prabėgo greitai. Jau po sezono išsimatavau variklio galią - 235 ag ant VGTU stendo. Lyg ir tas pats, ką turėjome Pilaitėje 2017 pradžioje, tačiau R3000 klasėje šis skaičius verčia jausti diskomfortą. Tiesiosiose smarkiai atsilieku nuo viso pirmo penketuko, o ką pavyksta išlošti posūkiuose, pralošiu neefektyviose rato laiko atžvilgiu lenktyninėse trajektorijose, kai reikia kautis dėl pozicijos. Kaip neretai atsitinka automobilių sporte, paaiškėja - trūksta arklio galių.

Visuomet, kai kyla šis klausimas, reikia pagalvoti - o gal verčiau investuoti į laiką už vairo? Atsakymas - visuomet verta. Bet ar tikrai to pakaks, jei, esant šlapiai dangai, mano laiką nuo antros vietos skiria mažiau, nei sekundė, sausai - visos 4 ar net 5?


Motyvacija

Visuomet, kai laukia koks nors didesnis iššūkis, svarbu rasti motyvacijos ne tik jo imtis, bet ir užbaigti. Kartais motyvacijos užtenka, bet yra dalykų, kurie demotyvuoja. Jei ankstesniais metais motyvacijos trūko, tai šiemet man rankos nekilo dirbti prie automobilio dėl gerokai apšnerkštų dirbtuvių. Kad tik visos bėdos būtų tokios :) 

Kaimynui atidaviau savo turėtą didžiulį, sunkų darbastalį. Kadangi iš jo lentynų išimtus daiktus bei visą kitą reikalingą šlamštą kažkur padėti reikia, pasigaminau 8m x 60cm dydžio lentynas palei lubas, ant kurių tilpo visiškai viskas, ką turiu. Berner cheminiai ankeriai puikiai laiko net tokius daiktus, kaip pavarų dėžes. Pasigaminau tris mažesnius darbastalius, kuriuos, esant reikalui, galiu sustatyti vieną šalia kito. Persidažiau grindis balta epoksidine derva.

Rezultatas - šviesios dirbtuvės, kuriose pagaliau vėl tapo malonu leisti laiką.



2019

Pamenate klausimą dėl arklio galių? Man atsakymas buvo aiškus. Norint tapti konkurencingu kovoje dėl podiumo 2019 metais, žiemą turėjo įvykti keletas pokyčiu po automobilio kapotu. Planavau naudoti kokius nors rimtesnius paskirstymo velenėlius bei įsiurbimo kolektorių, taip pat - pereiti prie e85 kuro.

Bėda ta, kad pokyčiai vyko ir techniniame reglamente. Minimalus automobilio su vairuotoju svoris kilo nuo 1150 kg, kuriam jau turėjau naudoti apie 10 kg. balasto, iki 1080 kg. Atrodytų, argi čia didelis skirtumas? Bet toks svoris jau nebūtų leidęs man nuo lyderių atsilikti tik sekunde ant šlapios dangos. Vadinasi, aš prarandu savo mažo svorio pranašumą, ir jį kompensuoti teks arklio galiomis, kurių net ir su rimtais velenėliai pritrūksiu.

Visa laimė, kad reglamento keitimo metu buvau Jungtinėse Valstijose. Tai buvo puiki proga papildyti mano užsakymą kaltiena - Saenz švaistikliais bei Wiseco 13.7 CR 87.5 (+0.5mm) stūmokliais. Dar labiau pasisekė, kad tuo metu Drag Cartel vykdė išpardavimus. Galiu tik pavydėti amerikiečiams - antradienį vakare užsakius daiktus, penktadienį juos jau turėjau rankose. Parsivežiau visą lagaminą įdomių žaislų.





Juos visus reikėjo sudėti į variklį, kurį surinkome naujomis dalimis vos prieš kiek daugiau, nei metus. Tačiau prisiminiau, kad patį variklį pirkau aklai, išardytą dalimis dėžėse, už €300 gaudamas, iš esmės, 235 arklio galias, kas buvo net labai geras sprendimas. Dėžėse buvo daugiau, nei vieno variklio dalys. Ką galiu panaudoti, ko trūksta? Nuėjęs į savo sandėlį kokias 15 minučių žiūrėjau į lentynas, kol suskaičiavau - iš jų turinio išeina dar vienas variklis.

Turėti atsarginį variklį yra gerai.

Bloką gręžėme, nes 87.5mm išmatavimas yra oversize, o taip pat senasis blokas buvo gerokai padėvėtas. Galvą šįkart naudojau standartinę K20Z3, nes norėjau kuo mažiau ardyti gerai važiuojantį motorą, o taip pat - pasitikrinti hipotezę dėl senojo variklio polinkio detonuoti aukštomis apsukomis. Viską į krūvą surinko Gytis, dviese įkrovėme variklį į mano bagažinę ir parsivežiau jį namo.


Kol variklis buvo renkamas, pasikeičiau pavarų dėžę - senosios sinchronizatoriai jau prašėsi atnaujinimo. Gerai yra turėt prikaupus retesnių dalių, ką? 
Keičiant dėžę taip pat reikia ir pakeisti jos priekį, nes juk dėžė turi veikti su K serijos varikliu, ir tam reikalingas modifikuotas jos varpas.


Taipogi pasinaudojau proga ir iš naujo sutepiau poliuretanines įvores bei pasigaminau jų tepimo nenuėmus važiuoklės nuo mašinos taškus.







Lenktynių sezono pranašas - pavasariško oro rytas. Tokiu oru negalima valgyti pusryčių namie :) Tad pasistiprinu pernai paties sukonstruotoje terasoje ir kimbu į darbus.


Variklį užbaigiau rinkti jau savo dirbtuvėse - patogu, kai nuo svetainės sofos iki dirbtuvių yra 4 metrai. Sunkiausia buvo uždėti orkaitėje šildytą superdamperį bei nesugadinti tepalo slėgio daviklio sriegio, nes jį sugadinau. Dar pora vakarų ir variklis jau buvo savo vietoje. Kad ta vieta būtų patogesnė, truputį perdariau vieną iš variklio kronšteinų, pakeldamas variklį keletu milimetrų aukštyn, kad nesiremtų į vairo kolonėlę.


Čia ir prasidėjo. 

Iš pradžių pastebėjau, kad tepalo slėgio daviklio sriegis - sugadintas ir praleidžia alyvą. Daviklis yra naudojamas tik gamykliniame Honda ECU apsaugai nuo žemo alyvos slėgio. Man ši funkcija nėra reikalinga, nes naudosiu Link G4+ ECU ir ten norėsiu sutaupyti įvesčių. Teks pataisyti taip:




Visa tai būtų nieko, tačiau kartais užkūrus garsas būdavo normalus, o kartais - kažkoks keistas, tarytum kokio draginio automobilio. Dar mane ir draugus nejaukiai nuteikė skardus metalinis tauškėjimas. Istorijas galima pasakoti ilgas, bet aš pasistengsiu trumpai.

Sureguliavome vožtuvų tarpelius ir metalinis tauškėjimas dingo. Matyt, naujų velenėlių efektas.
Prieš sutartą dyno stendo dieną nusprendžiau dėl visa ko dar sykį į tarpelius pažiūrėti. Nustačius variklį į TDC paaiškėjo, kad ten - iki pagal TDC priklausančios pozicijos velenėliams trūksta kokių 10º. 


Grandinė sukant variklį smarkiai šokinėjo ant velenėlių dantračių - gal peršoko per dantį? Uždėjau ilgesnį viršutinį gradinės laikiklį - kad jei ir linkusi bus šokinėti, toli nepabėgtų. Pamėginau iš naujo uždėti grandinę nenuimdamas jos dangtelio - iš keleto bandymų vienas buvo truputį arčiau teisybės. Surinkau viską, pamėginau užkurti ir gavau tokio backfire, kad nubėgau žiūrėt, ar viskas yra vietoj.

Ne, ne viskas vietoje. Po varikliu kaupiasi alyvos bala. Siųsdamas save už kvailumą toli toli, imuosi ardymo. Po vožtuvų dangteliu viskas tvarkoje.

Atšaukiu dyno sesiją ir imuosi normalaus ardymo. Nuėmęs grandinės įtempėją pastebiu, kad jis nebeveikia - galima laisvai suspausti pirštais ir tą darant girdisi nekokie garsai jo viduje. Įdomus signalas.

Nuimu grandinę ir prisimenu, kad turiu kitą - reikia palyginti.


Hm. Ant variklio buvo gerokai ilgesnė. Keičiam!  Internetai sako, kad OEM įtempėjai ilgai negyvena su tokiais, kaip mano, velenėliais. Tad užsakytas ir greitai iš JAV parkeliavo InlinePRO lenktyninis grandinės įtempėjas.


Viską sumontavus velenėlių pozicijos rezultatas - kur kas geresnis.


Čia taip pat suradau, iš kur atsirado alyvos bala po varikliu. Pamenat, rašiau apie ilgesnį viršutinį grandinės laikiklį? Tai va, jis yra per ilgas ir mano vožtuvų dangteliui neleidžia prisispausti... Bet gerai, kad turėjau šią kvailą problemą - dėl jos aptikau, kur buvo bėda su variklio timing'u.

Apsidovanojam save už pagaliau gerai padarytą darbą. 


Sukalibruojam variklio aušinimo skysčio daviklį. 


Uždedam ATI superdamper'į. Jis sukonstruotas taip, kad būtų siauresnis už alkūninio veleno priekį! Ši procedūra reikalauja specialaus įrankio, kurį pasigaminam suvirindami tvirtinimo strypą su alkūninio veleno škyvo varžtu. Kas buvo 2 valandų darbas, tapo 5 minučių malonumu.






Girdėjot apie Honda garsą? Taip, ir aš girdėjau. Reikia kažką daryti :) 





Jau ant stendo išsiaiškinome, jog tos minimalios srovės, kuri teka ECU kontaktais, užtenka sužadinti (arba dalinai sužadinti) solid state relę, kuri valdė VTEC solenoidą. Pamatavus solenoido varžą paaiškėjo, jog relės ten nė nereikia - užtenka 0.5A, kai ECU gali tiekti visus 2A. Todėl relę išmetėm ir automobilis ėmė veikti, kaip dera.

Taigi, rezultatas - 280 Hp, 260 Nm ir labai graži kreivė su 90%+ maksimalaus sukimo momento nuo 2700 iki 8000 apsukų, dėl ko maksimalūs arkliai yra ties lygiai 8000.
Kodėl 8000? Nes nebeužtenka 550cc purkštukų. Šiaip tai bus 8500.
Kiec mapas pagal LETS-D MOTORSPORT.


Taip pat, nors velenai bei stūmokliai ir leidžia sukti VTC iki 34º, ir aš turiu 25º bei 50º VTC aktuatorius, nusprendžiau nepatikėti sėkmės elektronikai bei susidėti 25º VTC. To neužtenka - maksimalus pasukimas išlaikomas iki pat 8000. Mažų mažiausia ką galima išlošti - dar bent 5, o gal ir 10 Ag viršutiniame apsukų ruožo trečdalyje.

Tam pasitelksime CNC frezavimą ir pamodifikuosime iš Cat'o dovanų gautą aktuatorių:


Kol kas tiek.

15 komentarų:

  1. Ačiū, kad rašai. This is awesome!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ar turite nesusipratimo su mylimuoju, dėl kurio išsiskyrėte, ir bandėte su juo susitaikyti, tačiau jis / ji neteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas nesiseka ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas sugrįš į geriausius su buvusiuoju. Dr. Ajayi padėjo man atkurti ramybę mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi grįžk namo, bet su burtų davėjo dr. Ajayi pagalba jis grįžo namo po 3 dienų po to, kai dr. Ajayi atliko galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito santykių ar santuokos sprendimo, naudojant burtų ratuką, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“: +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį burtą žemiau
    1. Loterijos burtas
    2 Sėkmės užkeikimas
    3. Burtai laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtas
    ir pan.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki, draugai, gerai, kad ketinate perskaityti šią temą, nes tai pasirodys kaip gera jūsų ar jūsų pažįstamo gyvenimo pokyčių patirtis. Kyla klausimas, ar turite sunkumų, ar norite įprasminti savo gyvenimą, ar sergate kokia nors liga, tai yra jūsų galimybė įsitikinti, kad jūsų problemos išspręstos, susisiekite su didžiuoju burtų šaukliu dr. Ajayi el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber WhatsApp“: +2347084887094 Jis taip pat specializuojasi šiose srityse
    (1) Grąžinkite buvusią žmoną ar vyrą.
    (2) Burtai laimėti didelius loterijos laimėjimus
    (3) vaistažolės pastoti
    (4) Darbo paaukštinimo burtas
    (5) Išgydyti bet kokio tipo ligas (vėžį, inkstų ligas, kojų traumas) ir kt.
    (6) stebuklingo rašiklio užkalbėjimas egzaminui sėkmingai
    (7) Egzamino tikimybės tikimybė
    (8) Burtai laimėti bet kokią teismo bylą
    ir dar daugiau, tiesiog susisiekite su el. paštu drajayi1990@gmail.com arba „Viber“ arba „WhatsApp“ numeriu: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai buvo didelis garbės susitikimas, kai dr. Egwali išgydė ir padėjo atkurti mano iširusias santuokas, kurios žlugimo riba buvo vien dėl to, kad po daugelio metų buvimo kartu nesugebėjau susilaukti vaiko, aš taip pat jaučiausi blogai, nes tada vieną dieną jis nusprendė eiti savo keliu, kuris iš tikrųjų mane sužlugdė, o tai labai nepanašus į jį. Aš susisiekiau su dr. Egwali rašybos namais dėl visko, kas dabar pasikeitė, nes mes vėl kartu ir laukiamės pirmojo vaiko. Labai džiaugiuosi, kad sutinku jus, pone. Jūsų taip pat nėra išimtis. Susisiekite su juo šiandien dėl visų su vedybomis ir sveikata susijusių klausimų ir džiaugsitės, kad tai padarėte .. Tai yra jo išsami informacija. El. Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  6. Laba diena jums, čia yra greita, tik tuo atveju, jei jums labai reikalingas patikimas burtų ratukas, kuris padėtų atgaivinti jūsų subyrėjusius santykius, yra tikrai universalus, atjaučiantis ir patikimas, kai kalbama apie burtus. „Egwali“ rašybos namai yra tinkamas pasirinkimas jums. Susisiekite ir paaiškinkite jam, ir aš galiu jus patikinti, kad visa kita bus visiška magija, mano meilės gyvenimas buvo ties žlugimo riba, kol įsakiau meilės kerams, kol buvo tinkamai laikomasi visų numatytų procedūrų, kad būtų užtikrinta, jog tai puikiai veikia. Šiandien esu gyvas liudininkas, kad daktaro Egwali burtų magija veikia be jokių pagrįstų abejonių, todėl aš naudoju visas terpes, norėdamas pranešti pasauliui apie šį puikų burtų daktarą, kuris sugrąžino ramybę ir vienybę mano namuose. Kalbėkis su juo šiandien ir jūsų emocinės nesėkmės bus visiškai išnaikintos.
    Pasiekite jį šiais kontaktais!

    „WhatsApp“: +2348122948392
    Kurjeris: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ich bin so stolz, selbstbewusst und voller Leben hier zu sein, um mein Zeugnis zu geben, ich kann einfach nicht glauben, dass mein Mann jetzt zu Hause ist und uns erzählt, wie leer er sich die ganze Zeit gefühlt hat, als er nicht da war. Er hat mich verlassen und mir nach der Scheidung starke Schmerzen zugefügt, wer hätte daran gedacht. All dieses Wunder geschah direkt nachdem ich Kontakt von Dr. Egwali bekam, für den er mir half, in meinem Ehehaus wieder zur Normalität zu kommen. Ich bin eine der glücklichsten Frauen der Welt, würde ich sagen, wir dachten, er wäre weg und würde nie wieder nach Hause kommen, bis ein Liebeszauber gesprochen wurde und die Dinge in zwei Tagen wieder normal waren, es war wirklich ein Wunder "Mein Mann bedeutet alles means an mich und meine Kinder. Ich weiß nicht, wie ich Ihnen meine tiefe Dankbarkeit ausdrücken soll, Herr Doktor. Ich kann es nur empfehlen, wenn Sie dringende Hilfe in irgendeiner Kategorie von Zaubersprüchen benötigen, da dies garantiert ist.
    E-Mail an /dregwalispellhome@gmail.com
    WhatsApp: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  8. Niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Aš esu registruota slaugytoja, mano 5 metų santuoka iširo, mano vyras mane paliko, o mūsų vaikai išėjo iš namų, o kiti dalykai, kuriuos girdėjau, girdėjau, kad jis matė mergaitę, kurią iš visų jėgų stengiausi parvežti namo, maldavau, nors to nepadariau Nieko blogo nepadariau, kad viskas veiktų, bet jis visiškai atsisakė kalbėti, keistai elgėsi su manimi ir net nepaisė vaikų. Buvau nusivylusi ir turėjau kreiptis pagalbos, kol pamačiau daktaro Egwali dvasinių namų bylą. Jis patikino, kad bus patenkintas ir kad viskas bus gerai per kelias dienas, bet aš buvau tikrai skeptiškas. Pagaliau vėl susisiekiau su juo, mes kartu išgyvenome procesą ir nustebome, kad burtas suveikė ir mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Dr. Egwali, jis iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, kreipkitės į magą dr. Egwali dėl ilgalaikio gydymo.
    El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com
    „WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveiki, vaikinai! Tai priklauso tik nuo šio nuostabaus burtų kolekcionieriaus, kuris yra vertas mėgdžiojimo, taip pat mano geriausia draugė Katherine .. Aš esu Donna Burkley. Aš gyvenu Kalifornijos San Francisko įlankoje, mano emocinis gyvenimas geriau pasikeitė nuo intervencijos „Egwali“, kurį pateikė mano brangus draugas tuo metu, kai visi manėme, kad tai padaryta atvirkščiai. Patikėkite, aš netikėjau dėl savo skirtingų susitikimų su daugybe būrėjų ir svetainių, kad visi sugrąžintum savo žavų, lengvai į akis žvelgiantį vyrą, neabejotinai turėdamas omenyje, kad turėjo būti patikima vieta , tada kathy atėjo su daktaro Egwali straipsniu, o po užtarimo su gydytoju poilsis buvo visiškai kitokia patirtis ir visiškai naujas meilės krepšys man ir vaikams. Šiandien mes vėl susituokėme ir gyvename gražiai, dabar galiu save vadinti tikru tikinčiu vaikinu, kuris kada nors galėtų įsivaizduoti, kad jis vis dar grįš, dar kartą ačiū jums. Dar daugiau malonės alkūnėms. Nesidrovėkite dėl to ir jūs išimtis..tai jo kontaktai. WhatsApp: +2348122948392 / paštas: dregwalispellbinder@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. Mes su savo vaikinu taip mylėjome vienas kitą, kad mūsų santykiai buvo išties nuostabūs ir sužinojome, kad niekada negalėsime vienas be kito. Nors aš jį labai mylėjau, niekada nežinojau, kad jis atsibodo nuo santykių ir domėjosi mano geriausiu draugu. Jis išsiskyrė su manimi ir aš buvau nuniokotas, prieš kiekvieną naktį eidamas miegoti sušukau akis, mano gyvenimas ir svajonės buvo sužlugdytos, kol susisiekiau su senu savo draugu, kuris tada supažindino mane su daktaro Egwali magiškuoju burtu. Daktaras Egwali davė man nurodymus, ką daryti, aš griežtai laikiausi jos ir pasakiau, kad mano vaikinas grįš pas mane elgetaudamas per 24 valandas. Mano draugas atėjo pas mane maldaudamas ir verkdamas ant kelių, ir aš jį priėmiau atgal. Ačiū dr Egwali už jūsų nuostabius darbus. Jei turite panašių ar blogesnių problemų, susisiekite su Juo el. Paštu: (Dregwalispellbinder@gmail.com) arba „WhatsApp“: +2348122948392 ir niekada nesigailėsite su juo susitikę.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sveiki, vaikinai! nuoširdžiausiai dėkoju daktarui Egwali, kurio užkeikimas padarė didelių pokyčių mano gyvenime. Tonis, mano buvęs, buvo mielas iki gyvos galvos ir nenorėjo, kad jaustųsi blogai, bet iš niekur, kur jis nustojo tikrintis, o visi rūpesčiai dingo, aš žinojau, kad viskas neteisinga, nes tai buvo akivaizdu fantastiškas ir patikimas kerėtojas, kai buvęs mane paliko už nieką, o bumas liko be galo mielas ir štai kaip jis akies mirksniu vėl atsidūrė mano rankose, dabar mes gyvename laimingai, kaip sakė daktaras Egwali. Aš naudojuosi šiuo forumu norėdamas pasidalinti savo nuostabia istorija, o tavo - ne išimtis, pabandyk ir lažinuosi, kad tu labai džiaugiesi, kad tai padarei. Prie jo galite prisijungti per bet kurią iš šių platformų. El. Paštas: Dregwalispellbinder@gmail.com / Whatsapp: +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti
  12. Sveiki draugai, štai, aš žinau, kad jūs galite apčiuopiamai aptarti asmenines diskusijas ir pertvarkyti savo meilės gyvenimą. Tas žmogus yra visada patikimas daktaras Egwali, kerėtojas, kuris savo kerais pakeitė daugelio šiandien pažįstamų gyvenimą. Jūs tiesiog vadinate tai meilės užkeikimu, karjeros siekimu, bet kokiu atveju sveikatos problemos išvalo, kad laikas rūpintis jumis nedvejojant. Mano atvejis buvo gana blogas, kol nesutikau jo, o visa kita buvo istorija. Su juo galite susisiekti bet kuria iš šių priemonių
    „WhatsApp / Viber“ +2348122948392
    Paštas: dregwalispellbinder@gmail.com
    Surenkite su juo privačią sesiją ir vėl būkite laimingi.
    Linkiu tau geriausio!!

    AtsakytiPanaikinti
  13. Visiems, kurie skaito tai, turite tikėti ir būti pozityviai nusiteikę, nes veikia didesnės jėgos, nei galite įsivaizduoti. Tai pagerės, kai tikėsite ir atitinkamai elgsitės, tada kiekviena jūsų situacija pagerės, nesvarbu, ar tai numatėte, ar ne. Po susitikimo su daktaru EGWALI aš sutvarkiau daiktus su savo sutuoktiniu. Mano sąjungą sužlugdė kai kurios nematytos jėgos, nežinojusios, kad mano santuoka buvo pagrindinis tikslas, mes turėjome nuolatinių problemų, kurių neišsprendėme, tačiau viskas buvo atnaujinta po to, kai atvyko DR EGWALI, nes esame laimingi ir gyvename taikiai, be jokios abejonės, labai rekomenduoju tiems, kuriems reikia geras burtas veikia, jis tikrai yra patikimas bet kokioms problemoms, su kuriomis susiduriate, nesvarbu, ar tai meilė, apsauga, pinigai ar psichinės galios. Rašykite jam el. Paštu Dregwalispellbinder@gmail.com arba „Viber“/ „WhatsApp“ +2348122948392

    AtsakytiPanaikinti

  14. Aš laikiau savo žmoną savaime suprantamu dalyku, kol jos nebeliko, labai norėjau ją susigrąžinti, švaistau tiek daug laiko ir pinigų bandydamas susigrąžinti žmoną, išbandžiau beveik visas galimybes ją susigrąžinti ir niekas nepadėjo. Aš tapau vieniša. Trumpai tariant, radau burtų ratuką, daktare Ilekhojie. Pamačiau gerus atsiliepimus apie jo nuostabų darbą ir perskaičiusi atsiliepimus nusprendžiau, kad turiu paskutinį kartą pabandyti ir po burtų įvyko stebuklas, žmona grįžo namo. Buvo puiku, visi, kuriems reikia pagalbos, turėtų su juo susisiekti: El. Paštas: gethelp05@gmail.com WhatsApp / Skambinkite jam telefonu +2348147400259

    AtsakytiPanaikinti
  15. Ar jūs ieškote taikos savo pasaulyje, ar pavargote išgyventi savo santuokos traumas ar kenčiate nuo sveikatos problemų, daktaras Egwali yra čia, kad padėtų į jūsų gyvenimą sugrąžinti taiką ir laimę. Šiandien pasikalbėkite su gydytoju Egwali ir būkite tikri, kad viskas bus gerai. „WhatsApp“+2348122948392/https: //www.facebook.com/Dr-Egwali-HerbalSpell-Home-104943231946675/

    AtsakytiPanaikinti