2014-04-13

Slalomėlis šonu

Košmariška darbo savaitė prabėgo, kaip visada, beveik nepastebėta, ir atėjo savaitgalis. Pasitikrinęs renginių kalendorių supratau, jog “quick & cheap” būtų atsilankyti audifan’ų organizuojamame labdaringame renginyje, pravėdinti galvą, pavėžinti vaikus ir užsidirbti karmos taškų, kuriuos kada nors iškeisiu į kažką praktiško. Išsiunčiau paraišką, pervedžiau pinigus ir nuvažiavau ruošt automobilio. 

Nelemtas man tas dėžės ir diferencialo alyvos keitimas.. vis atsiranda kokių nors problemų. Tai darbinius drabužius pametu, tai atrandu, kad užpylimo angoje įsuktas varžtas turi keturkampę galvutę, kokios neturiu, tai garažiokas garaže kaip tyčia pežuko stebulę keičia. Nuraminu save - beveik 50 tūkstančių kilometrų mano eksploatacinėmis sąlygomis Miatai turi būti tarsi mano darbo savaitė - tarytumei nė nepastebėta. 

Kažkokios nuojautos, kad būsiu fotografuojamas, vedinas pakeliui sustojau EMSI plovykloje Kareivių g. Tad štai mano verdiktas - nieko geriau už “Plaunu pats” prie VPU žiedo nėra. Nekenčiu idiotiškų “viskas viename” šepetys + purškalas sprendimų, šepečių trumpais šeriais ir kvailo ištaškyto spray pattern. Atvargstu plovykloje, smarkiai išsikeikiu mintyse ir lygiai 9:00 išjudu į Trakus. Nusprendžiu kiek spustelėti, mat reikėtų 9:30 būti vietoje. Važiuodamas ~+20 km/h greičiu Karaimų g. aikštelę pasiekiu už maždaug 25 minučių, užsiregistruoju ir išsijuokiu iš slalomo trasos schemos - priminė, kaip sako Olga, ****. Tą iš 4 raidžių :)



Labàdienà! Stebėtina, bet sutinku nuo 4 ratų ant dviejų, ir dar varomų vieno svolačiaus galia, persėdusį Martą. Dvejus metus, skundės, autosporte nevažiavo. Very jėga, much nuostabu, štai imk Miatą ir pasilinksmink, tegu šventė dviguba tau būna. Ir buvo:



1 bandymas

2 bandymas

3 bandymas

O šitas for fun:



Tarp dalyvių važiavimų organizatoriai buvo parengę siurprizą žiūrovams - drifterių pasirodymą. Drifteriai lėkė įprastinėj treniruočių trasoj, aštuoniuke. Žiūrėjau.. žiūrėjau… ir užsimaniau pabandyt. Juk reikia visko išmokti. Galų gale, kaip gali sakyt, kad Miata yra gripcar’as ir netinka driftui, jei nepabandai? (ASFA Night Matsuri nesiskaito, ten buvo tooookia avantiūra, kad ojojoj). Pabandžiau :) Ir užsikabinau! 




Po antrojo važiavimų rato šokau į eilę driftinti ir tą dariau tiek, kiek tik beišgalėjau. Miata nustebino savo temperatūromis - tepalas pasiekė beveik 117ºC, vanduo - 106ºC, ir prie šių rodmenų tepalo slėgis @ 850 RPM buvo ~1,4 bar. Buvau užprogramavęs warningą 1,5 bar rodmenims, tad iš pradžių kiek kaktelėjau jam pradėjus pypti, bet po to prisiminiau, kad ir 1 bar tokiomis sąlygomis yra gerai, tad persiprogramavau gaugus, pasisodinau dar vieną vaiką į šturmano vietą ir išlėkiau degint BF Goodrich’ų. Kadangi temperatūros daugiau nebekilo, ką patvirtino ir išsaugotos peak reikšmės, tai gudručiai suuuuudegė :) 

Imu galvoti, kad reiks kaupti padangas drift day’ams. Jei turit R15 gumų iki 55 aukščio ir beveik bet kokio pločio, praneškit, kur laikote :)))

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą