Vakarykštė diena yra vakarykštė, ir tai - nuostabu. Šiandien - kita diena ir kitos varžybos.
OZI KART kartodrome Autoplius Fast Lap komanda surengė nedidelį apšilimą fastlaperiams. Kitaip tariant, dar vieną puikų renginį. Nesveikai geras formatas, puikus išpildymas, viskas linksma ir aišku.
Atgaiva.
Nerealu.
Saulė šviečia, nuleistu stogu riedame į kartodromą. Pakeliui pasivejam Panevėžio komandą, vyrai rieda ramiai. Taupo energiją varžyboms, matyt :)
Andriaus Lauciaus nuotr. |
Kvalifikacija. Kiekviena grupė važiavo kvalifikaciją - 9 minutes.
Race #1. Pagal kvalifikacijos rezultatus vyko 10 ratų kova dėl pozicijos kiekvienoje grupėje. Po du greičiausius dalyvius iš kiekvienos grupės patenka į atranką superfinalui.
Race #2. Dvi grupės po 5 lenktynininkus. Į superfinalą patenka po 3 lenktynininkus iš grupės. 10 ratų įrodyti, kad esi vertas, labai vertas.
Race #3. Superfinalas. 6 greičiausi lenktynininkai kovoja dėl pergalės. 10 sunkių ratų.
Dalyvius Autoplius Fast Lap komanda suskirstė pagal abėcėlę. Kol pavardės raidė nereiškia ko nors bendro, tai - puikus atsitiktinumo faktorius. Bet dalyvavo ir mano žmona, tad patekome į tą pačią grupę :)
Nesu kartingistas, man ši sporto šaka - daugiau pramoga. Ir mano sudėjimas ne visai atitinka kartingų berniuko tipą :) Kad ir kaip ten būtų, sekėsi visai neblogai. Tiksliau, kvalifikavausi trečias grupėje. Ko gero, nė vieno švaraus rato nepravažiavau, visą laiką su kuo nors kovojau. Daugiausia kovojau su žmona! Maniau, aplenksiu greitai ir tada lėksiu, bet... nepavyko :) Pasirodo, ji visai lekia!
Nesu kartingistas, man ši sporto šaka - daugiau pramoga. Ir mano sudėjimas ne visai atitinka kartingų berniuko tipą :) Kad ir kaip ten būtų, sekėsi visai neblogai. Tiksliau, kvalifikavausi trečias grupėje. Ko gero, nė vieno švaraus rato nepravažiavau, visą laiką su kuo nors kovojau. Daugiausia kovojau su žmona! Maniau, aplenksiu greitai ir tada lėksiu, bet... nepavyko :) Pasirodo, ji visai lekia!
Inesos Gudavičės nuotr. |
Trečioji pozicija - dėkinga vieta. Man reikėjo iš jos pakilti į antrąją, vadinasi, aplenkti V. Bilinską. Nelengva užduotis žinant, kad jis - patyręs pilotas. Visgi planą turėjau :)
Greitai Vytą nukausim! Manto Šliogerio nuotr. |
Iškart po tiesiosios - kairys posūkis, kurį šiaip jau pagal trajektoriją imti reikia pasitraukus kiek įmanoma į tiesiosios dešinę, bet po starto iš vietos greičio tiek nėra, vadinasi, galima atvažiuoti ir tiesiosios vidumi. Apskritimo lanko ilgis mažesnis, kai mažesnis jo spindulys. Iš čia aš galėjau pasivyti Vytą. Taip ir nutiko - mes susilyginome, ir aš nebepalikau vietos išvažiavimui į kitą posūkį - Vytui teko rinktis tarp padangų ir atleisto akseleratoriaus. O dar į galą kažkas bakstelėjo.. Taip iškopiau į 2 vietą.
Tuomet ištisus 8 ratus gyniausi. Gynybinės trajektorijos yra lėtesnės, o vytis - lengviau, nei bėgti, todėl teko atlaikyti įtampą, kai kas nors vis baksnoja į kartingo galą. Ir tik 8-ajame rate pabandžiau truputį pagreitėti - Marius Survilas iškart surado, kur yra mano stabdymo zona, bei užsiėmė kairesnę trajektoriją, stabdė kiek vėliau ir atėmė 2-ą vietą iš manęs. Po velnių!
Visą 8-ą ratą kabėjau tiesiai už jo, praktiškai prilipęs. Ačiū Igoriui - svečiui iš Ukrainos, kuris per kvalifikaciją man "parodė" alternatyvią, gynybinę trajektoriją išvažiavime į posūkį prieš tiesiąją! Truputį lėtesnis atvažiavimas reiškia, kad anksčiau galėsi spustelėti išeidamas iš posūkio, o taip pat - kitame posūkyje važiuoti arčiau vidinio krašto. Tokiu būdu atsidūriau Mariui Survilui iš kairės, ir per visą lankstą iki tiesiosios mes jau buvome vienas šalia kito. Mano pozicija nebuvo dėkinga - laukė laaabai greitas kairys posūkis, tačiau stabdyti negalėjau, nes Marius iškart išsiveržtų ir jo jau nebepavyčiau.
Surizikavau, vos vos atleidęs akseleratorių pasinaudojau Mariaus pagalba sukant kairėn - jis mano trajektorijos neteisingumą kompensavo savo vairu - ir palikau Marių ten pat, kur ir Bilinską - važiuoti tiesiai į padangas.
Ir aš jau antras.
Antras ir finišavau. Tikrai rėkiau, tikrai kėliau ranką į viršų, ir tikrai buvo nerealu gauti tuos sveikinimus finišavus. Lenktynės dėl pozicijos yra kažkas TOKIO!
Antrosiose lenktynėse taip jau nebesisekė. Startavau iš 5 vietos, 4-as buvo Poškus. Bilinsko planas neišdegė, o po to jau teko stebėti, kaip, į posūkį atėjus vienodu greičiu, iš posūkio išvažiavus irgi vienodai, Jonas vis tolsta. Ką padarysi :)
Tadas Padas nuotr. |
Tadas Padas nuotr. |
Tadas Padas nuotr. |
Superfinalas
Paaiškėjo galutinis superfinalistų šešetas, ir jie gerai pakovojo. Nugalėjo Marius Kurnickas, antras buvo Tauras Tunyla, o trečias - Mindaugas Baranauskas. Tikrai kieti bičai, su jų rodomais laikais aš nesilyginčiau... Tauras net pamušė trasos rekordą. Lenktynių metu!
Autoplius Fast Lap komanda ir čia nustebino - startuoti dalyviams teko Le Mans stiliumi.
Va čia tai geras.
Pažiūrėkite:
Nesveikai geras renginys. Visam savaitgaliui uždėjo tašką.
Ačiū!
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą