2014-04-22

Tepalai, oras ir Mr. Nardi


Puiki diena šiandien. Nuo pat ryto švietė saulė, lauke buvo šilčiau, nei namie. Rytinės kavos pažadintas panorėjau įlįsti į garažą. Gal labiau reikėjo, nei panorėjau, bet garaže tikrai yra gerai.

Planai dienai - pakeisti greičių dėžės bei diferencialo alyvą, užsandarinti naująjį išmetimą, pabandyti perkelti oro filtrą toliau nuo išmetimo kolektoriaus ir, jei bus laiko, bent kažkiek apvalyti variklio skyrių, kuriame dulkės kaupiasi sulig kiekvienu kasdien nuvažiuotu kilometru. Daily drive - todėl čia reikalai kiek kitokie, nei lenktyniniuose boliduose, kurie lietaus, žiemos druskų, purvo ir tūkstančių kasdienių kilometrų nemato.

Op op op, ir aš jau garaže.


Šiek tiek pasikankinęs su keturkampe tepalo užpylimo į greičių dėžę galvute ją įveikiu, tad galiu nuleisti tepalus iš dėžės - jei užpylimo galvutės neįveikčiau, tai senojo tepalo dėžėje dar prireiktų... juk daily drive :)

Tepalus nuleidžiu ir... ojojoj. Tikrai, juos keist jau seniai buvo laikas. Vien aš nuvažiavau 50 tūkst. kilometrų per dvejus metus, o kiek dar buvo nuvažiuota prieš mane? Kitą kartą nedelsiu. 


Kaltės jausmo genamas skubėjau užpildyti greičių dėžę nuostabiai rožiniu, blondinei Ievai tikrai galinčiu patikti, Redline tepalu iš Tanagra Racing Team Shop :)


Pasibaigęs reikalus su dėže ir užkabinęs duslintuvo centrinę dalį atgal, apsukau Miatą ir griebiausi galo. Duslintuvas čia, priešingai, nei šalia greičių dėžės, netrukdė, tačiau be tarpinės v-band'ai nebuvo sandarūs ir triukšmavo tuo blerbiančiu "civikiniu" garsu, teneįsižeidžia Honda aukštybėse. Nepatinka, tad problemą ištaisysim.
Beje, diferencialo tepalas buvo nė kiek ne švaresnis, nei dėžės. Fu.


Oi, kaip nuostabiai tinka ši tarpinė. Pirkau ne ebay - ją man lazerinėmis staklėmis iš grafitinio paranito išpjovė vienas toks šaunuolis, ir štai čia galite pažiūrėti, ką dar ten galima pagaminti. Asmeniškai man nekyla jokių abejonių - kai reikės ko nors panašaus, kreipsiuos tik į šitą bičą, nes jis tikrai šauniai bendravo, ir viską padarė kaip pridera.
Tarpinė puikiai tinka ir rezultatu esu patenkintas - neržos džeržgesio liko labai nedaug! Tikiuosi, kad jis visai pranyks užvirinus tas dvi ar tris skylutes duslintuvo siūlėse.


Po automobiliu reikalai baigti, bet atidarius kapotą darbo tikrai yra. IL Motorsports 4-1 išmetimo kolektorius į variklio skyrių atiduoda labai daug karščio, o oro filtras buvo vos keleto sprindžių atstumu nuo šito žvėries. Tad... meskim lauk senąją sistemą ir įjunkime "o kas, jeigu" režimą :)


Jeigu kas, tai štai. Tokia trumpa, kokia tik įmanoma.
Oro masės matuoklis - check.
Įsiurbiamo oro temperatūros sensorius - check.
Alsuokliui reikės nupirkti filtriuką ir pakabinti jį kur nors iš variklio priekio. Kodėl ne tiesiai ant štucerio? Nagi todėl, kad per jį tam tikromis sąlygomis gali būti išspjauta kažkiek tepalo, ir jis patektų ant įkaitusio išmetimo kolektoriaus. Gaisras po kapotu nėra pagirtina. Visiškai.
Taip pat reikės surasti 45º ir 63 mm. diametro silikoninę alkūnę, kad viskas būtų sujungta tinkamai.


Senukuose, sodo prekių skyriuje, radau purškiklį už 13 litų. Taip pat ten yra pirkti nefraso - neblogo skystalo įvairiems purvams valyti. Tad pabandžiau ir apšvarinti variklio skyrių, kad rankas ten kišt būtų smagiau :)

Galutinis rezultatas:


Post Scriptum.
Neseniai atsitiko nedidelis atnaujinimas interjere.
Seniai norėtas, ir čia jau buvęs, ponas Nardi:


Pasitikau jį oro uoste penktadienį štai šitaip:
Mr. Nardi, Welcome Back


Delicious.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą