2014-11-24

Dvi vietos - per mažai?

Laba diena, ponai.
Seniai nerašiau, o reikėtų. Mano klaviatūra vis dar laukia ilgo straipsnio apie Fast Lap, autosportą apskritai ir kaip į jį patekti, bet tokiam rašiniui reikia nemažai laiko :)

Žiema atėjo, dievaž. Kai prieš važiuodamas į darbą turi nugremžti šerkšną nuo stiklų, klausimų dėl metų laiko nebekyla. Lietuvoje žiema reiškia išsikrovusį akumuliatorių, naktines linksmybes apsnigtame mieste ir druskas ant kelio. Būtent dėl tų druskų mano penkiukė stojo ilsėtis šiltame garaže ir į lauką išlįs tik ypatingomis progomis.



Kadangi naktinėms linksmybėms reikia galiniais ratais varomo automobilio, o draugas Rulė įtikino, jog BMW - irgi automobilis, tai nusipirkau respektabilų e36 coupé su 1.8 103 kw varikliu. Ir pasigailėjau. Automobilis buvo tvarkingas, ratus suko pigiai, nežiūrint į tai, kad jo bako pildymas tuo pačiu rėmė Gazprom'ą. Bet aš pamėginau jį greitame slalome ir visiškai nusivyliau. Tada išbandžiau draugo BMW, kuris nuvylė dar labiau, ir išvados prisipiršo pačios - kregždė tiesiog yra apgailėtinai valdomas automobilis. O kadangi valdomumas man yra didžiausias prioritetas (išskyrus kai reikia kur nors nusivežt 8 ratus, tada prioritetu tampa Ford Focus), nusprendžiau BMW atsikratyti. Ir tai padariau per 10 minučių (ačiū Facebook ir tam pačiam Rulei!).

Be automobilio neapsieisi, tad pasiskolinau 323F BA iš brolio. Su naujais amortizatoriais ir tvarkinga pakaba šis automobilis vairuojamas daug geriau už BMW, rieda visai padoriai, bet tik nuo kalno. Dievuliau, kaip tas 1.5 motoriukas lėtai sukasi :) O ir varomi ratai tikrai neteisingi. Slapta mintis apie "free ordinary winter car" greitai išgaravo, tad šitai mazdai tespėjau pakeisti granatą ir patikrinti skysčius.

Ir tada mano garažas pasipildė winterbeater'iu - dar viena miata. Kaimynai pasukiojo pirštu prie smilkinio, kolegos darbe jos dar nematė, o žmona nusprendė, kad aš to automobilio pavasarį nepardavinėsiu :) Kodėl būtent MX5? Nes BMW man visiškai neprilipo. Ilgas, nerangus, lėtas, labai prastai valdomas. Bjaurus. Kadangi jo duris reikėjo rakinti raktu, kaskart išlipus iš jo tekdavo atsisukt ir jį pamatyti. Todėl dabar turiu normalią mašiną. Tikrai normalią! :D

Taigi, pristatau - 1992 metų 1.6 varikliu varoma, tikrai puikaus kėbulo varliaakė mažė.

Dar Regitros aikštelėje :)
Draugas Marius paskolino savo BMW ratlankius su padangomis, kad turėčiau kuo šitą miatą parvairuoti į Vilnių. Taip taip, visos mano žmonos iš Klaipėdos!
Bonusas: hardtop'as. Labai pravers ir penkiukei :)

Šis egzempliorius ilgą laiką stovėjo nejudinamas, tad prikaupė drėgmės salone - teko lupt kilimą, tą drėgmę išdžiovinti, o galimą blogą kvapą išnaikinti kilimo plovimo priemonėmis. Žmona čia padirbėjo atsakančiai :)

Sėdėsena šitoje miatoje man nepasirodė visai natūrali, vairas net dengė spidometro viršų, tad paprasčiausiai sudėjau NB standartines sėdynes su foam removal mod'u, kad atsidurčiau kuo žemiau: kaip atlikti "foam removal mod"





Ir, galiausiai, ratai! Penkiukėje viskas yra praktiška. O štai raudonoji gali sau leisti būti ne sportiška, bet gražesnė, tad žiemai iš tos pačios Klaipėdos parsivežiau Brock BCW R15 8J ratlankius. Su ET35 jie turėtų tilpti be jokių modifikacijų, bet dar pamėginsiu primatuoti 10 mm tarpiklius bent jau galui. O jei paaiškės, kad vietos visai pakanka, tai sudėsiu 25mm vienetus nuo penkiukės :)




Kadangi ratai jau buvo pradėti ruošti dažymui, teko darbus užbaigti. Nuotraukoje brock'ai yra jau sušveisti ir nuriebalinti. Gruntuoju:



Ir dažau:


Pabaigus dažymo darbus kantriai palaukiau, kol ratai gerai apdžius, nupirkau padangas ir vakare jau turėsiu galutinį rezultatą. Papildysiu :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą